Blogger Backgrounds

realiti Hidup

realiti Hidup
Bunga Asyiqin

Followers

Saturday 19 January 2013

Cerita RM15










Assalamuualaikum uolllss!! good morning, Cao an, Namesteeyyyy..!!! lama kot aku xbebel-bebel kat blog nih.. bukan aku malas tau..sapa kata aku malas?? meh sini nak bg penampar... aku xde idea n xde FEEL je nk bebel-bebel... 

Actually entry ni khas untuk kawan-kawan yang nak femes dlm blog aku... banyak kali dah beliau hint suruh update blog n post gambar beliau yang kiut miut tuh..hahaha!!

Jadinya..masa nk ambik elaun masa join program 1M4U kat Hepa..kitorg decide nk gi bergambar2 sekali... huhuhu... makanya..sila tacap tepung dimuka kalian agar kelihatan gojess ok! 

Mekna aka beliau yang dimaksudkan diatas la paling gojes pada hari tersebut... muka dia mmg comel la...putih gebu lak tuh...(mekna sila belanja cik bunga KFC ye)

Kebetulan kitorg pergi hri jumaat...makanya staff kat situ masuk opis lambat gila... jadinya cik kemera telah melakukan tugas dengan efisyen sekali... 




hey!! suka hati la nk gedik.. :-p

dri kiri- wani,jannah,aku, mekna, wani
duduk-diba


Muka hegeh2 dari kami..

me + mekna = ?

senyuman muka budu..hahaha..AMPUN!!

Jannah + Diba... nk ngorat jannah? just let me know..

Sabah + Kelantan = Bhutan...

Ni la 15rm yang kitorg dapat... jadila asalkan duit



ni 2 2 kelantan... dah berpunya ok!!

ni pun 2 2 kelantan

ni pun 2 2 kelantan.. 


 Masa nak balik tu hujan trun menyembah bunyi dengan sangat la lebat.. jadinya kami sesi gedik diulang lagi... daripada dok tercongok je nk buat apa kan.. 

Suka gila aku gmbr nih..hahaha

sep2 body builder.... 

Bergambar dengan budak hyper active..Hahaha..ampun che ah..

Duit yang aku dapat tu aku beli Felinna inc lose....hahaha...(itupun nak mention)

Sekian entry mengarut pagi ni... huhuhu!! eh jap2 nak mention sikit nih.. next week beday aku..sila sediakan ucapan dan hadiah yang dapat bgi aku terharu yer.. hahahaa!!!! 

No comments:

Post a Comment