Blogger Backgrounds

realiti Hidup

realiti Hidup
Bunga Asyiqin

Followers

Monday 26 March 2012

Tolunnn!


Nampak tak muka aku yang tengah boring tu? (gambar hiasan yang lebih kurang muka aku) hehehe.. ^_^
da dua hari duduk rumah xbuat apa2.. masak,basuh baju..tu je keje...kemas rumah pun xda benda yang nk dikemas sgt..setakat mainan dak comel cecipak tu...seminit dah siap..huhuhu.. 

tolong!!!tolong!!!tolong!!! xtau nk buat apa nih...pada sesiapa yang perlukan khidmat aku sekitar tg malim ni..calling aku tau. dah xtau nkn buat apa nih.. hehehe.. 

aktiviti aku harini membuta jer.. dari kakak aku pi kelas pukul 8 sampai la pkul 11 bru bangun.. best oo tdo time hujan...xda sapa nk kacau lak tu.. terjaga pun sebab orang sebelah ni melalak panggil anak dia..


hah! tengok..baby ni pun tau boring... lebih kurang aksi aku mcm boring la.. lemak ketul2 lak tu..hohoho
nk layan facebook pun kebanyakan kawan2 aku dah balik kampung..kampung diorg xde tenet kot..sbb tu la xonline.. selalunya notification banyak je..ni klu aku buka paling banyak pun 10... 

any suggestion untuk isi masa yang terluang ni? hadooiiii aiii... sebelum aku jadi gila..hahahahah..bubye!! jumpa lagi!! kalau tengahari ni aku boring xdak keja n klu aku xtdo, aku post lagi ek..



No comments:

Post a Comment