Blogger Backgrounds

realiti Hidup

realiti Hidup
Bunga Asyiqin

Followers

Saturday 22 December 2012

Rumah@Kolej

nak citer tentang rumah yang aku tinggal sekarang... aku dok kolej.... eh? mesti pelik kejap kolej kejap rumah...hahaha.... kolej yang aku dok ni ialah kolej kediaman HARUN AMINURASYID.. rumah sebiji2 dalam bangunan kolej ni...amat selesa berbanding kolej2 lain yang UPSI sediakan.. agak2 kena marah x aku tulis mcm ni? biarlah..pendapat aku kan..

Aku dok KHAR ni dari sem 1 sampai la sekarang... sja buat entry tentang kolej ni sbb ni sem last kolej ni beroperasi dan sem last aku dok kolej..lepas ni praktikal dan KONVO!!! yahoooo!!! Kolej ni sem depan dah nk pindah ke Proton city..bangunn baru dah siap...untung la new intake nanti dapat dk rumah baru... semua baru..~~

KHAR ni ada 3 blok..2 blok untuk gadis-gadis, 1 blok untuk teruna-teruna.. setiap blok ada 9 aras, setiap aras ada 16 biji rumah, setiap rumah ada 4 bilik 2 bilik air, setiap bilik plak ada 2 orang penghuni..so korang kiralah sendiri brp penghuni khar ni yer... 

sem 1- 3-6-6 (3)
sem 2- 1-6-6 (2)
sem 3- 1-4-9 (3)
sem 4- 1-5-7 (1)
sem 5- 1-4-5 (1)

ni salasilah no rumah n no bilik sepanjang aku duduk KHAR..huhhuhu.. roomate sem 1 2 dan 5 adalah orang yang sama....silalah bersabar wahai roomate.... nak tengok rumah aku duduk sekarang? jom layan gambaqqqqqqzzzzzzzzzzzzz........~~~

laluan utama.ke kiri lift, ke kanan tangga (aku selalu ke kanan)

belah kanan tu bilik mekna..hahaha..kalau terus tangga

no rumah aku..jemput masuk..

ni sticker yang dilekat di pintu..kitorg buat sendiri..siap ada no tefon..senang kalau ada apa2 kecemasan

ni konon dapur la..tap dilarang memasak!! sebab tu aku jadi pemalas nk masak

keseluruhan ruang...yang ada lapik kaki tu bilik aku

pandangan dari ampaian..kat kasut2 tu ada satu cermin besar..

pandangan dari balkoni..nampak kuo lama dan banjaran titiwangsa

pandangan ke bawah...

pandangan ke belah kanan balkoni...

bilik aku, katil aku.,langsir aku...sila abaikan kesemakan yang melanda

ni la meja aku dok sekarang sambil taip entry nih..

jom kenal roomate2 aku plak... 


JANNAH roomate sem1.2.& 5 orang pahang

AINI roomate sem3 orang terengganu
AMNA roomate sem 4 ORANG Melaka


6 comments:

  1. tak nak kenalkan kawan2 yang sekelas lak ke???

    ReplyDelete
  2. cahaya dunia nak glemer dalam blog comel sya yer...? nanti saya kenalkan sorang2 yer..huhuhu..tgu mood rajin yer.. ^_^

    ReplyDelete
  3. salam..uhuhuh luas bebenor kolej cik bunge..
    ^_^ kemas la..bilik akk
    meje study akk tu memang menlambangkn cik bungelh
    suke bebenor brgambar..uhuhuhuh
    tak sbr nk tunggu next story..

    ReplyDelete
  4. cik bunga memang suka bergambar..very da banyak bila ambik gambar..lau bole semua gambar dia nak masuk..

    ReplyDelete
  5. hahahah nanti bile dh ade rmh tak yah susah2 beli kertas dinding..
    tampal je..gambr tu seme kat dinding..:P huhuh :)

    ReplyDelete
  6. huhu..saya mmg suka bunga..xdapat nk dipisahkan wahai saudara dan saudari..
    amin- luaskan bilik akk..boleh la nak hidup dengan selesa..alhamdulillah.thanx allah..

    ReplyDelete