Blogger Backgrounds

realiti Hidup

realiti Hidup
Bunga Asyiqin

Followers

Wednesday 7 November 2012

Air Terjun Sungai Inki..

Assalamualaikum.... ini cerita sebulan yang lalu.... <3 
dh berbulan baru nk post kan.... berbulan ler sangat.. beru sebulan jer kot..
ini kisah tentang kami di hari minggu... mcm biasa yang bawa aku dan kawan2 adalah my kakak n abg ipar yang kaki jalan.. hahaha... ni kalau dia baca sah xbawa dah.. 

xplanning pun nk pergi.. tup2 kakak aku call ajak gi mandi manda kat waterfall.. sekiping jap gn korang... aku pun mcm biasa ngajak ahli jemaah menteri 2 orang tu la... ceda gn jannah... masa tengah siap2 tuh.. al begitu belagak diorg kata xnak mandi... xpe2... kita tgu gambar aku post... korang tgk diorg basah ke tak yer.. hehehe... 

kitorg pergi ni masa tgh mgu exam..gila bapok punya relax... orang lain tgh sedap mmbuta kitorg gi mandi manda...( aku confirm time tu kawan2 yang alin x study..mesti membuta punya)
kmi pi pkul 10 mcm tu.. dekat je pun waterfall tu dri KHAR nih..

masa kitorg smpai tu dah ramai org yang menjadi dugong dan duyung,,, hahaha..huduh benor nengoknya... kitorg pun dengan berlagaknya naik titi hayun yang ada kat situ untuk ke seberang cri port yang best sikit.. sekali smpai atas sinun ada ke kena bayar..gi waterfall kena bayar? diorg ke yang buat air terjun tuh?? ishhh2..... melampau sungguh...
kitorg patah balik dan cri port lain....

dh dapat port cantik (walhal xcantik pun...biasa2 jer..) letak beg, kamera sudah pasti kena bawa terjun air sekali la kan... jadilah aku seorang duyung comel dalam itu air..hahaha... si syifak lak menggigil-gigil sejuk...


bunga asyiqin~~


sorry lah yer setelah ditilik2, ni jer gambar yang boleh di tatap... klu nk tengok yang selebihnya silakan ler kidnap lappy aku yer,.. huhhuhu..
tapi xpuas hati xbg korang tengok gambr ceda gn jannah basah.. hahaha...!!!

~~ok sekian kemerapuan dari cik bunga yang xde keje..~~

No comments:

Post a Comment