Blogger Backgrounds

realiti Hidup

realiti Hidup
Bunga Asyiqin

Followers

Tuesday 26 August 2014

bergelar tunang Faiz Aualudin

assalamualaikum.... hai kesayangan ioullssss... minta ampun minta maaf dh lama x berkepoh2 dalam ni... alhamdulillah post kali ni dengan rasminyasaya dh bertukar status menjadi tunangan orang.. HORAYYY lompat bintang uolls... officially tunangan kepada cik tunang Faiz Aualudin.. i love u so much my fiance,... ( biarlah korang nk kata aku gedik ke hapa... AM I CARE????

sebenarnya kami dah rancang untuk bertunang ni dari awal tahun lagi..... time tu family kedua-dua pihak xtau lagi.... aku cabar encik tunang untuk datang rumah untuk bgtau niat di hati... nak harap aku yang buka mulut nak bgtau kat mak abah aku MAK KIN NAK BERTUNANG!! oh no!!! tidak ok... mulut aku klu bab2 ni sangat lah malu nk bgtau..rasa mcm ada batu bersurat dalam mulut aku nih nk cerita bab2 kawen nih... hihihi... alhamdulillah dapat encik tunang yang pura2 berani gitu datang rumah  suarakan niat di hati.. ahaks!! ni kalau encik tunang baca memang muncung la mulut dia merajuk,,.. xpe i upah u GUNDAM yer sayang!!

kami bertunang 30 julai 2014... aka raya ketiga aka 3 syawal... alhamdulillah semuanya berjalan lancar... tapi penat sangat sebab semuanya buat sendiri.. masak, mini pelamin, pasang khemah dan semualah... tapi kepuasan tu dapat aku rasakan.. bajet tunang ni nti aku story dlm entry baru yer... kami tanggung sendiri semua bajet utk majlis tunang ni... ada la sikit2 yang family n sedara tolong..terima kasih banyak yer semua yang membantu..exspecially atam, maknjang, adikberadik aku.,.. bajet family encik tunang datang p.buntar pun dia yang tanggung semua.. akhirnya kami dapat berdikari sendiri... this is what we call PUAS!!

terima kasih xterhingga pada mak abah, keluarga,  bakal keluarga mertua, encik tunang, sedara mara, tetamu dan anak2 murid kesayangan smk raja lope nor rasyid yang datang menyerikan majlis... nanti majlis besar datang lagi yer kesayangan2 sekalian...

pesanan untuk diri sendiri - semoga saya dan encik tunang kuat menempuhi alam pertunangan ini..
(dugaan sebelum tunang pon boleh tahan juga,....hari2 kmi gaduh...mcm nk bom kat hiroshima jerk..


ya allah ya tuhan...syukur atas nikmat yang kau berikan... nikmat kehidupan yang sangat bermakna... semoga hidup kami semua sentisa diberkati dan dirahmati allah s.w.t...

nak belanja korang gambar tunang aku...... kalau xnak tengok ttup la mata tu.... werkkk!! :p










3 comments:

  1. Amazing
    Loved reading it
    See this for more lovable stuff-
    http://freeprintablecalendar123.com/2017/01/03/january-2017-calendar-holidays/
    http://freeprintablecalendar123.com/2016/11/19/2017-printable-calendar-blank-templates/
    Thank You

    ReplyDelete