Blogger Backgrounds

realiti Hidup

realiti Hidup
Bunga Asyiqin

Followers

Thursday 11 September 2014

PROMOSI PHOTOGRAPHER TERBAIK ANDA

Inginkan memori perkahwinan korang semua diabdikan dengan awesome sekali?????? Kat sini nak promote sikit perkhidmatan yang encik tunang aku buat.... aku sekarang ni dh merangkap PA dia dlm partime bisnes beliau... suka sangat dengan hobi beliau...

Kalau korang nak tengok hasil yang beliau dh hasilkan boleh la like kat page beliau relicphoto.. (sory aku tulis entry ni guna hp.. xpandai nk link kan terus ke page tersebut..) 

Gambar yang aku share kat dlm blog ni yang ada dlm hp aku jer.. ada setengah gmbr yang beliau masih dlm pengeditan lagi... hihihi...

Kalau korang teringin nak gunakan perkhidmatan encik tunang aku yang berbakat ni boleh la pm terus beliau... bgtau je korang kenal cik bunga.. kompom beliau bagi harga yang dh tersedia dlam pakej beliau.. hahahaa... :)

Antara perkhidmatan fotographer  yang ditawarkan..
1.wedding
2. Family potrait
3. Maternity photography
4. Prewedding
5.engagement
6.  Poster / banner wedding

Sila layan mata dengan gambar2 yang aku share ni yer kawan2...  sapa yang pm kami cepat I lap u lah uolss!! Hahaha..

























Ok sampai sini saja promosi blog untuk perkhidmatan yang paling owesome.. korang mesti xpercaya harga yang kami tawarkan ni sangat lah bambam murah sangat.. :) 

Salam...
#entrykali ni mcm pelik je sbb guna hp... ( sebenarnya nk bgtau guna hp canggih sangat.. werrrkkkk!!! Jelezzz lerrr tu korang nih... )

3 comments: