Blogger Backgrounds

realiti Hidup

realiti Hidup
Bunga Asyiqin

Followers

Tuesday 18 December 2012

PKKK Puppet TimE



Hai adik-adik PKKK sayang... rindunya setelah lama xjejak kaki ke PKKK.. banyak sungguh pengalaman yang aku dapat masa part time kat sana... Kecintaan pada kanak-kanak semakin bertambah-tambah.. 
Time aku kerja kat PKKK adalah 10 pagi sampai 5 petang.. tapi aku bukan nak cerita tentang aku kerja kat PKKK..  ayat pendek yang dapat gambarkan kerja kat sana adalah "BEST GILA"!! 

tapi entry kali ni nak crita tentang bengkel puppet.. bengkel puppet ni fully handle by Dr. Loy Chee Luen yang hensem tu...:-) sah tersenyum bangga Dr kalau baca entry aku puji ni...wakakaka!!! 
(Dr, sila belanja saya dinner plate KFC yer) 

jangan tanya bila tarikh kejadian ni yer sbb aku sendiri lupa dah..tpi dalam thun ni juga la..godek2 hard disk terjumpa gambar2 adik2 pkkk yang sangat comel nih..rindu gila kat korang2 sekalian... program ni start pagi...tapi aku pi pkul 9.30.. yela kan keje pkul 10.00.. :-)

macam2 aksi dan kerenak adik2 nih...muka happy jer bila dapat stokin dan alatan2 membuat puppet... happy bagai nak melompat bgnn muzium tuh.. diorg dibahagi beberapa kumulan.. dan setiap kumpulan akan ada cikgu2 yang membantu.. scaffholding ye kawan2 sekalian..:-) 

Dr ajar mcmna cara nak buat puppet ni kat adik2 nih... suasana msa tu..subhanallah...hehehe...tpi Dr kan org berpengalaman..so he can handle it very well!! sekali lagi aku puji Dr Loy... sah kena belanja nih..!! 
dan macam2 peel juga lah yang dapat dilihat... terutamanya si rojien.. si comel sorang tu manja...comel sangat ok bila dia buat muka minta perhatian...hahaha!!

Jom layan ga,bar2 yang ada yer kawan2.... nak cerita le

kak syikin. kak zie and kak shima..:-)

bunga2 terawal di PKKK.. cayalah kak!!!

diorg tengah beratur ikut kelas... sila dengar arahan ye sayang..~~

gaduh ke??? ce tengok nana ( mulut nganga tu) kahkahkah..!!

miss u cik gayah..:-) ni ratu cantik pkkk...

antara pameran puppet yang ada

yang katak tu aku buat dalam mimpi..hahaha

hadik2 yang xcited

nampk x si aina n the geng tuh... perasan je aku nk snap

semua kusyuk..

lawak apakah ini??

ni props yang ada atas pentas

kak jannah, anis...miss uollss..

cikgu2 praktikal yang ada time tu


kak syiqin!! buat apa tu??




gosip time!!! ^_^ maha ye kakak2..hehehe

ni la Dr Loy...sedang memberi penerangan


muka tekezut dapat bahan..


auni, imran, haikal..


faidhi,hanna, jiha,kyra,najmi






Farish yang hensem.. aku belajar speaking english gn dia la..hehehe.. tq  syg!!

Dr Putri dan kak nadzirah...

kak jannah yang sangat cute

senyum!! 




alya n kak dayah






darling,rojien dan dua lagi hampir lupa namanya

hasil puppet asfa..good bebeh!!

mirza dan....(lupa namanya..)






hanna dan lupa nama lagi!!!

irfan


ni la rojien... mood ok lagi nih..



najla n her puppet



isyam n his puppet

Farish n dr putri...





























ni gambr berbulan2 yang lepas yer... now dah kurus!! wakaka!!


ok lah.... until here ye reader2 sekalian... nak cari pasal gn roomate dah kolejmate aku plak... love u all adik2 PKKK, Love PAKK!!!


No comments:

Post a Comment