Blogger Backgrounds

realiti Hidup

realiti Hidup
Bunga Asyiqin

Followers

Wednesday 26 December 2012

Semoga cepat sembuh sahabat



Siti Naimah Mamat
Salam petang... tiba2 teringat kawan se"kos" aku yang tengah sakit sekarang nih... xtau samaada kawan2 yang lain sedar atau x ketiadaan dia di Universiti Pendidikan Sultan Idris sekarang..apa yang pasti sudah lebih sbeulan dia sakit sleepas pemergian adik kesayangannya... semoga kamu tabah wahai sahabat... last aku jumpa masa dia sakit sebelum dijemput keluarga pulang ke kampung...... semoga cepat sembuh dan lawan sakit tu yer Siti Naimah Mamat.. untuk kawan2 yang mnegenali naimah dan xjuga silent eaders and also followers tersayang.. sama2 kita doakan dia kembali sembuh dan kembali meneruskan perjuangan bersama... Printer aku rindu kat ko Naimah oi... :-)

yang sihat itu belum pasti xsakit, yang hidup itu pasti mati....kita semua hamba allah dan hak milik allah s.w.t.... semoga rakan2 yang akan pulang ke kampung halaman malam dan juga esok pagi selamat smpai ke destinasi.. 
cc- Che ah, onyang,k.huda,pejal,fahmy, meknor,jannah dan aku sendiri... AMIN...

6 comments:

  1. btol..xda sapa tau akan kekuasaan Ilahi.doa je mampu kita beri pd siti naimah...

    ReplyDelete
    Replies
    1. ye kak...sentiasa mendoakan yang baik2... ni hari dia.. nasib kita xsapa tau... semoga hidup kita sentiasa diberkati allah s.w.t

      Delete
  2. in sha Allah... sama2 kita doakan.. amin.. :)

    ReplyDelete