Blogger Backgrounds

realiti Hidup

realiti Hidup
Bunga Asyiqin

Followers

Tuesday 1 May 2012

Selamat Hari Pekerja...:)

Assalamualaikum.... ada ke yang nk jawab salam aku nih? bajet ada makhluk nk jogging kat blog aku..ahakkkss!!! dah lama x post apa2 dalam nih... al sebabnya-
1) aku sakit mata..malas nk ngadap lappy lama2 (2 minggu aku mc)
2) internet amatlah slow mcm siput
3) cable camera xde nk transfer gmbar.. 
xde crita yang menarik sgt la nk share rasanya.. yang aku igt balik kampung, balik konvoi 2 kereta.. 
balik kampung pun xpergi mana2... nk pergi sungai petani xjd sebab abah xbg pi.. dah lama xjumpa atih..
Sabtu lepas bru balik melaka jalan-jalan.. nti nk share memory2 sepanjang di sana dalam blog nih..
bru je bp bulan xpergi melaka, aku jejakkan kaki lagi ke melaka... dulu g meronggeng dgn kawan2, kali ni pi dgn family... bezanya ialah?? all is freee!! hahaha..!! thanx you pada my kakak n my abg ipar yer..
kmi pergi hari jer.. mlm tu singgah rumah atam kat puchong.. tido sana.. 
lepas ni planning nk ke chini lawat rumah sedara plak..tp tgu dapat gaji lah bru best jalan2 kan.. ni asyik free je..murah betul rezeki aku kan..alhamdulillah....
aipss!!!!??? tajuk entry gn entry mcm xsama jer...hahaha.. sebenaonya nk ucapkan "SELAMAT HARI PEKERJA KEPADA YANG BEKERJA" 
yang dok tanam jagung jangan nk perasan yerk!!

No comments:

Post a Comment