Blogger Backgrounds

realiti Hidup

realiti Hidup
Bunga Asyiqin

Followers

Friday 22 February 2013

muahahaha...~~~ announcement wahai orang kampung..!!!

tik tok tik tok..!! gedebuk gedebak...gedebuk gedebaks...!!!!

assalamualaikum wahai orang-orang kampung....!! fuh lama gak x hapdet cerita terbaru dlm rumah bungalow aku nih kan... thank you pada yang sudi jalan-jalan dalam bungalow aku nih yer..traffic sentiasa meningkat..yuhuuu!!! 
sikit-sikit lama-lama jadi bukit yer kawan-kawan sekalian.. 

malam ni terajin plak nak menghapdet mengrenovate bungalow aku nih...:-) semuanya akibat roomate kau la yang dok tanya bila nk hapdet blog? kenapa lama xupdet blog... rasa cm blogger terfamous di khar plak dah.. (opss!! naik lift tekan sendiri plak cik bunga..)

makanya dengan rela hati dan seikhlas hatinya aku update blog aku yang comel ni.. hrini aku habiskan aktiviti dengan kanak-kanak riang di PKKK... main dengan budak2 kat pkkk adalah perkara yang terindah.. ^_^

tadi kat pkkk kak farah ada bawa tudung-tudung yang cun..
dan ianya paling mengerikan aku ternampak tudung2 yang cantik bak bulan setengah (tudung half moon)... tergoda wei!!! wakakaka...~~

dan akhirnya...............telah menjadi milikku 2 lai nih.....hihihihi.. ^_*

INILAH IA........ ^_^

warna merah...

ni org panggil warna apa yer?? xtau~~~ 







kalau sapa-sapa yang teringin nak beli boleh tengok kat link ni Adora Sephia.... selamat bershopping yer kawan-kawan.... ^_^


No comments:

Post a Comment