Blogger Backgrounds

realiti Hidup

realiti Hidup
Bunga Asyiqin

Followers

Monday 23 January 2012

assignment oh assignment!!!

aduh!! cuti CNY dah nk habis..maknanya semakin dekat la due date nk submit assignment yang menggunung banyaknya.. nk buat rasa xde mood lagi...kawan2 yang lain agaknya dah siap kot.. apa la nk jadi dengan Bunga Asyiqin ni.. aku mmg dari dulu kalau xde mood mmg xboleh buat homework dengan hati yang ikhlas.. tapi kalau time ada mood semuanya akan aku buat dengan ikhlas dan hasilnya sangat la bagus! Sejak study kat malaysia ni baru lah terasa life macam seorang pelajar..masa duduk china dulu  rasa nk pi kelas pun malas sebab lect x ambik kisahlangsung nk datang ke x. klu lect tanya pun aku akan jawab "sibuk bisnes puan"(tapi dalam bahasa mandarin la kan):-) assignment masa study kat china pun senang jer..xyah nk serve2 internet cari maklumat.. rindunya suasana kat china.. tapi apakan daya impian aku bukanlah menjadi seorang bussiness woman pun... i have my own ambition........and that is my secret.wink3x.. 
Macamna pun balik tanjung malim ni kena siapkan semua assignment dengan cepat,pantas padat dan tangkas dan hasilnya pun insyaallah memuaskan.. dimana ada kemahuan disitu ada jalan.. macam prinsip hidup yang aku pegang selama ni "Make It Easy". kalau kita dah set kat mind kita benda 2 senang,memang  benda yang susah pun akan jadi senang jer.. Doakanlah semseter ni aku dapat keputusan yang dapat bagi mak abah tersenyum lagi... amin.

No comments:

Post a Comment