Blogger Backgrounds

realiti Hidup

realiti Hidup
Bunga Asyiqin

Followers

Thursday 26 January 2012

Selamat Hari Jadi Buat diriku...........:-) :-) :-)

Syukur alhamdulillah ku panjatkan kepada allah s.w.t kerana sehingga saat ini saya masih lagi bernafas di muka bumi ciptaan tuhan yang maha esa.. hari ini 27.01.2012 genap usiaku 22 tahun. dilahirkan dengan cukup sifat dan dibesarkan dengan penuh kasih sayang oleh kedua ibubapa.. syukur yang tidak terhingga kerana dikurniakan sebuah keluarga yang saling kasih dan sayang menyayangi...dilahirkan dalam keadaan yang sempurna...diberi nikmat kesihatan yang baik.. dan segala nikmat yang saya kecapi pada hari ini.. walaupun hidup ini penuh dengan liku-liku yang terpaksa aku tempuhi. terima kasih ya tuhan buat kedua ibu bapa saya Mohamad Said bin Jaffar dan my mum Masniah Haji Yahaya kerana sabar dan telah berjaya mendidik diri ini menjadi seorang yang berguna dan dibesarkan dengan penuh kasih sayang.. (i love my parents very much)!! tidak dapat saya bayangkan bagaimana seorang yang dilahirkan dengan tidak cukup sifat seperti seorang insan yang saya temui sewaktu saya menaiki teksi dari ktmb untuk pulang ke khar td.. (baru smpai di kolej harun aminurashid 8.00pm td) dilahirkan dengan tidak cukup sifat dan tidak berupaya untuk melakukan sesuatu seperti seorang yang normal..lebih menyedihkan, insan itu diserahkan oleh keluarga angkat untuk dijaga kerana keluarganya tidak mahu mmenerimanya.. atas rasa simpati tadi saya berniat untuk bersedekah kepada insan tersebut.(walaupun sedekah itu tidak boleh ditunjuk atau diberitahu tetapi saya nk tulis juga...ntah sebab apa..huhuhuhu..)
Selamat Hari Jadi Buat Diriku...semoga diri ini menjadi lebih matang dan lebih bijak untuk menilai mana yang intan dan yang mana kaca..
semoga diri ini sentiasa berada dalam lindungan ilahi................amin
semoga diri ini sentiasa diberkati dan ditrahmati selalu..................amin
semoga diri ini mencapai cita-cita yang diinginkan................amin
semoga diri ini berjaya dalam hidup di dunia dan akhirat....................amin
semoga diri ini akan berubah menjadi lebih baik............amin
semoga diri ini dikurniakan seorang insan yang dapat membimbing dunia dan akhirat...........amin
semoga diri ini akanmencapai target dalam pelajaran..............amin





gambar hiasan untuk tatapan... bersama Che ah,Diba,Saya dan ayu
yang merapu di malam hari....mencoret lalu tercalit habis terpalit...(<_^)

No comments:

Post a Comment