Blogger Backgrounds

realiti Hidup

realiti Hidup
Bunga Asyiqin

Followers

Tuesday 2 October 2012

Final Exam

hai oullss!! harini dah masuk hri ke-2 pergi perang... tapi aku perang xpakai pedang..aku perang pakai pensil, pen dgn pemadam jer... teror kan aku berperang...xyah guna pedang,panah, segala bagai macam zaman dolu2......

baru hari ke-2 kepala dah pening2... sakit kepala xcukup tido la..study bagai nk rak la katakan... (boleh caya ke kata-kata ku ini?) tapi semangat dan peransang itu datang bila mak aku sanggup dtg tg malim.... kasih seorang ibu kan..pastinya membawa ke syurga... sayang kat mak aku!!

apa2 pun all the best untuk sahabat2 seperjuangan yang berjuang bermati-matian... (tapi rasanya xde lagi yang terkorban kan..) kalau korang xcaya korang cek la paper ada x berita pelajar upsi ******... xde kan?? maaf yer kalau ada salah dan silap, tersinggung, terdodoi, tersepak, terasa, terambik hati, termarah o apa2 je lah... sama2 kita menuju kejayaan dunia dan akhirat..~~

gambar ini diciplak dri fb anis si cantik...tq.

Suasana dalam dewan besar Universiti Pendidikan Sultan Idris... ce korang perati ada x sapa2 yang sedang meniru..
~~alatan perang~~
fakta yang bestnya setiap kali nk exam adalah.....aku jadi driver ambulans utk kawan2 yang sakit..hehehe... dri sem satu sampai la sem 4 nih... asal exam je mesti ada membe sakit, asal membe sakit je mesti exam dan asal exam dan membe sakit je mesti aku jdi driver ambulans... hihihi,..~~~

Target sem ni sama juga mcm sem2 lepas...3.90-4.00 must be achieve!!! Ya allah.....semoga engkau permudahkan segalanya.. amin..~~

OK lah nk pi study... selamat mengulang kaji semua!!!


No comments:

Post a Comment