Blogger Backgrounds

realiti Hidup

realiti Hidup
Bunga Asyiqin

Followers

Friday 5 October 2012

Kisah Exam Cik Bunga PART 2

assalamualaikum...selamat malam semua... ok seperti janji yang dah termeterai petang tadi.... ( ada hitam putih ke perjanjian itu? ) Kisah exam Cik Bunga Bersambung PART 2.. ^_^


mesti korang2 yang dah baca part 1 ternanti2 part 2 kan... yela mn ada org berani bawa kamera masuk dewan..siap suruh snap... tapi niat aku ni kalau korang nak tau dah dri 1st day exam mmg niat nak bawa sbb  rasanya dah 2 minggu xupdate entry baru..  ( DUSHHH!! bagi penumbuk kat dinding sebab tangan nih malas nk menaip..) mesti korang igt tangan aku yang cedera... tapi sbnrnya dinding yang retak...hahaha,,.. tangan cik bunga kan sangat gagah perkasa mcam orgnya... ^_*  kesian kat blog aku yang comel nih..selalu didudakan...menulis ni pun kadang2 kena ada mood..  ala comel2 blog ku syang..jangan majuk2 yer.. :-)


Back to the topic..... kat mana tadi yer aku citer... oo lepas bangun je nk keluar dewan.. kawan seangkatan tapi xserumah aku Datin paduka Saida Saing ( ceda cepat belanja aku makan..dh naikkan pangkat ko nih) ceda ajak bergambar..hahaha..!! itu aku suka dengar... gila la sapa xmau kan... mmg dh niat bawa kemera pun mmg nk bergambar dlm dewan exam kan..


kami buat dewan tu mcm bapak kami punya jer... lagipun pengawas kat belakang tu xmarah pun..siap sengih2 lagi.. kitorg tau la kitorg cantik... nk puji depan2 lah... xyah belakang2... malu i u!! kikiki.. (adoi la susah klu ada perasaan perasan melampau ni kan..)

aku pose seolah2 tgh menjawab exam yer pembaca2 budiman yang sopan2 sekalian... ( harus la aku kata korang sopan kan sebab korang xmembuat aksi2 melampau dlm blog aku nih) banyak oo gambar kitorg dalam dewan nih.. sampai ada sorang pengawas lelaki yang hensem juga la ( tapi xsehensem macam abg pengawas hensem yang tolong snap2 kan gambr utk aku tu) tegur.. ni mesti nk masuk fb neh... OH!! tolong ye pengawas ku sayang..~~ fb sya dah over limit nk boh gambar..hahahaha... 
aku siap promote blog aku suruh dia follow tu...
 ( ko memang sangat melampau Cik Bunga! penampar nak? )


nak tau satu fakta dan realiti yang menarik kalau  exam? menariknya adalah aku, siti sumaiyah, nur zakiah dan saida saing akan duduk sebaris dalam dewan xm...hehehe... menarikkan.. senang jer sapa2 nak cri kitorg.... paling best sexam semalam la... boleh plak mlut aku termasin kata kmi akan duduk 2 2..maksudnya aku gn  k.sumaiyah satu line.. k.zakiah dgn ceda satu line...jadinya kami berempat sgt dekat!! huhuhuhu... 


meh kita layan dulu gambo hegeh2 cik bunga ngan cik ceda kita dalam dewan..
Ops!! LUPA LAK nk introduce kamera woman yang very the sporting... MPP baru kita... skrg nih org panggil dia YB noraini yahaya.. kalau korang nk kenal dia meh la aku kenalkan... hehehe... kredit to her... (mari tepuk tangan ramai2....)


sayangnya ni bukan seat yang aku dok hrni... :( 


action!!

cak!!!! hahaha

anak kandung suluh budiman











ni bukan seat yang sebenar yer,... seat hri ni 0285...:-)











hohoho.... malas nk describe..korang sendiri boleh nilai kan...mmg kami giler kamera!!! sesuai sgt g try jdi model tudung ariani ker, tudung nur kasih ke... kalau ada job panggil kitorg 2 yer..~~

hahahahaha...~~!!! 
lepas habis aksi hegeh2 dalam dewan besar tu... aksi disambung ke luar dewan plak... sepanjang kuar dewan tu kitorg dok bincang pasal soalan yang keluar la plak...
 (lumrah pelajar perempuan rasanya.. mulut tu ada je nk dibincangkan... sampaikan masalah sebesar zarah boleh jadi masalah sebesar GAJAH!! ) kuikuikui..~~

kat luar dewan ada sorang mamt ni..(rasanya dikenali semua) beliau neh tegur aku "dah kurus"! harus lah kembang kejap kan..yela usaha kita berhasil...:-) setiap usaha pasti menampakkan hasil kalau kita bersungguh2... kan3? aku pun dengan muka sengeh plus hegeh2 jawab..." yela kena la kurus..bulan depan nak kawen...nanti jemput la dtg tau!"  Hah!! hambik ko!! bulan depan kawen tu...sapa nk kawen gn aku?? cepat masuk minang..~~ sebenarnya saja jer jawab mcm tu kat beliau...sbb dalam otak masa tu itu jer jawaban yang ditransfer ke mulut.. (apa aku merapu neh ?? ) 

lupakan tentang itu mamat.. beralih kat tempat tgu bas bawah dewan lak.. harini dah xpayah menapak ke pintu besar utk minta simpati driver bas berenti dan naikkan kami depan itu pagar... hahaha.. kitorg semua kan bakal2 Datin2 dan Datuk2.. so kitorg pun xperlu lagi jalan jauh2 menapak angkat kaki yang berat seberat raksaksa nih ke pintu besar.. dalam FB diorg kata just tgu kat bas trunkan kami masa datang... 
klu korang nak tau...bakal2 cikgu2 aka termasuk lah aku nih kepala gila2... klu bab naik bas mmg dah lupa dh  nilai2 murni...masing2 tolak menolak., berebut-rebut nak cri tempat duduk.. tapi aksi2 tu lah paling best sekali...hahaha.... sapa kuat, sapa pandai dia la dapat naik dulu...  ^_^ 

harini akal yang aku guna utk cepat naik adalah berdiri belakang kak zakiah yang masih dalam pantang tu kan... pastu bgtau kat semua bg laluan sebab kak zakiah dalam pantang..xleh ganaz2 la kan... cikgu2 upsi kan semuanya budiman...( sesuai la dengan title ANAK KANDUNG SULUH BUDIMAN).... Diorg2 yang berhati mulia pun bg ruang kat kak zakiah... aku pun cilok sekali la belakang dia..hahaha.. bijak x aku? bijak3??? kan3??? 

kalau mana2 jejaka yang berkenan kat mana2 aweks... korang kena tgk dulu mcmna aksi diorg naik bas... hahaha.. aku rasa yang ayu pun boleh tukar jadi kayu kalu bab naik bas neh.... OH SHAME!! hahahaha..

jom kita layan gambar diorg berebut2 bas..

with mekna si comel~ posing2 sblm bas smpai

k.sumaiyah jual direct selling~~kikiki

cuaca panas sgt hrini.... balik rumah kondem oo!!

srikandi groua a sedang bermensyuarat ^_^

ayu sungguh korang.. <3

onyang, mami dan yuyu

glemer uollzz!

dewan besar.. tempat kami konvo nanti..INSYAALLAH.~

kami merah membara... panas cmna oun jnji senyum yer

tgk baju 3 org tu... penyanyi nasyid xbergaji.



ni bukan bas ke KHAR.. sbb tu semua mcm xde perasaan nk tolak menolak..

ha... ni bas KHAR.... Tgk la xsabr tol diorg neh.. tgu aku terjah plak..



muka kepuasan dapat naik bas..Dila nama awek nih..



kak wa~~ best tolak2 kak?

^_*

sengeh muka2 yang dapat duduk..


dan nih...muka2 xdapat duduk...aku nk snap jer diorg berpaling..hahaha..

ni lagi sorang aweks muka xpuas hati tgk org duduk..hehe.. jgn marah yuni.. gurau OK!

nama aweks ni patricia... wanna know her? 

Owhh..sakit jiwa dengan line internet yang kena demam jaundis... esok2 lak ak update.. sbb ada beliau2 yang membaca blog neh nk soh crita pasal diorg.. dan ada request suruh letak lagu baru.. haaa!! nanti kan next entry dgn lagu baru yer,.. mlm ni tenet slow dan tenat sgt..








3 comments:

  1. cantiknya blog dia...follow my blog juga yea..n gudLuck...semoga kejayaan milik anda...:)

    ReplyDelete
  2. cik bunga..tertanya kenapa bunga? anyway gudluck...:)

    ReplyDelete
  3. sebab..... hehehe... banyak kisah disebalik bunga...:-)

    ReplyDelete