Blogger Backgrounds

realiti Hidup

realiti Hidup
Bunga Asyiqin

Followers

Wednesday, 3 October 2012

Teringat Mereka

Sebenarnya.....dok teringat dekat Megat Mohamad Rizdwan... siapakah dia? nk tau.... dia tu bakal suami yang xde jodoh gn aku.. (kalau kakak aku baca mesti dia kata aku gedik.! huhuhuhu)
tiada jodoh antara kami... dia telah kembali ke rahmatullah pada 8/2/2007... siapa sangka...dugaan datang menimpakan,.. masa tu aku bru f5.. sedih2 nk meneruskan cerita ini...

tidak lupa juga untuk arwah abg aku..mohd aznam mohamad said yang telah kembali ke rahmatullah.. semua kita bertemu di syurga... Apalah yang mak abah rasa masa kehilangan anak kan? masa abg aku masih ada, xde lagi kamera digital yang xyah cuci... xde sekeping pun gambar dia yang dalam simpanan pc o lappy... banyak dalam album jer..tu pun kat rumah.... sedihnya....

apa2 pun mari sedekahkan al-fatihah untuk insan2 yang telah dahulu peri meninggalkan kita... ingat! jodoh,ajal maut semua di tangan tuhan,.. andai dia bukan jodoh kita, terima lah seadanya.... semoga kalian semua tenang disana...

2 comments:

  1. al fatihah, semoga roh mereka di cucuri rahmat allah, n d tempatkn d kalanggn org2 yg beriman aminn...

    ReplyDelete
  2. sabarlah eh..wahai saudari..sesungguhnya kamu telah menyanggi mereka tpi ALLAH lebih menyanggi mereka... n inggat lh kasih syg ALLAH tiada bndingnya dngan kasih syg manusia...

    ReplyDelete